Aktivering
Aktiveringskoden består af to sæt tegn og tal adskilt af en bindestreg. Denne kode er afgørende for at aktivere dit produkt.
Det er vigtigt at aktivere dit produkt, så du kan drage fordel af alle funktioner og den fulde sikkerhed.
Hvis du har købt produktet fra Trustbox, finder du aktiveringskoden i velkomstemails sendt af Trustbox.
Hvis du ikke kan finde den, bedes du tage kontakt til os hvorefter vi skal bekræfte din konto så vi kan tilsende din kode påny.
Fejlkoder
Fejlkode 905-0 vises, når der indtastes en forkert aktiveringskode under aktiveringsprocessen.
For at løse denne fejl skal du følge instruktionerne nedenfor:
- Åbn aktiveringsguiden, og klik på Næste.
- Skriv din aktiveringskode. Sørg for, at den er indtastet korrekt. Hvis du ikke husker denne, skal du kontakte os.
- Indtast din e-mail-adresse og følg instruktionerne fra guiden.
- Når du har gennemført alle disse trin, vil du se, at aktiveringsprocessen er vellykket afsluttet.
Fejlkode 9-906 betyder, at aktivitetsgrænsen for dit produkt er overskredet.
I tilfælde af en betalt version, når den begrænsede aktivering er nået, kan du omfordele den brugte licens fra din Trustbox-konto. For at gøre dette skal du følge disse trin:
- Kontakt os og få nulstillet dit produkt.
- Når denne proces er færdig, skal du aktivere dit produkt igen.
Denne fejlmeddelelse vises, når proxy-indstillingen er aktiveret i Internet Explorer-indstillingerne. For at løse det skal du følge nedenstående trin:
- Åbn Internet Explorer, klik på Værktøjer, Internet-indstillinger.
- Vælg fanen Connections og klik på knappen LAN Settings.
- Deaktiver afkrydsningsfeltet Brug en proxyserver til din LAN-verifikation og klik på OK.
- Klik på OK igen i vinduet Internetindstillinger.
- Prøv nu at aktivere din Trustbox og bekræft problemet er løst.